poniedziałek, 3 września 2012

03. Rodzina Brown


Witojcie.
No i się zaczęło. Tak, to każdy wie. Sukieneczka w moim ukochanym stylu- pin-up, normalnie boska *.* (sorry, ale muszę się z kimś tym podzielić) Taka krótka szaro-czarna w groszki <3 Buciki na obcasie, a jak <3 Co prawda małym, ale mi się wczoraj buty rozjebały i trzeba było coś szybko kupić. W Deichmanie nic nie było, a w CCC tylko na obcasie, albo szpilki. Jak mnie mama zobaczyła, to powiedziała, że w okularkach przeciwsłonecznych i tych ciuchach wyglądam na 15 lat, haha <3 Nie no, bez przesady, może na 13-14 <3 Okok, nie chwalmy się. Moja kochana szósta be spotkała się z wielkim krzykiem. cały czas się śmialiśmy, pani nas uciszała, chociaż i tak nic nie było słychać, co dyr gada. Postawili nas W BRAMCE na wieeelkim boisku szkolnym. Dziecko z 6c wyjebało się ze sztandarem, hahahah <3 W sumie nic się nie zmieniło, nikt nie doszedł, tylko odeszła taka jedna jebnięta, juhuuu :D Zmienili nam babkę od przyrody, bo tą starą dupę gardło boli od roku i ma urlop na cały rok, jeaaa <3 Wróciła też nasza stara pani od niemca, którą w 4 kl. mieliśmy na wychowawcę.  I nic więcej się nie zmieniło :D A co po rozpoczeńciu? Lans z Wiką po mieście, a jak <3 Najpierw 3 godziny w McDonaldzie przesiedziałyśmy, bo trzeba było kupony promocyjne wykorzystać. Czekałyśmy 40 minut, bo oferta śniadaniowa jeszcze była. No to fryteczki na poczekanie i pare fotek :3 Obżarłyśmy się jak świnie, w McD mają wifi, to fejsbuk time. Potem poszłyśmy do Rossmana, kupiłam taki boski lakier i błyszczyk <3 Cały czas się darłyśmy, że nas stópki bolą, pieprzone CCC, mogli baletki sprzedawać! A ten obrazek na początku notki, to normalnie mi się tak strasznie z Wiką i mną skojarzył <3 Cuuudny jest <3 A jego autorka zajebista ^^ Dzisiaj rodzina Brown, której w tydzień zrobiłam około 500 zdjęć, ale dzisiaj dam 60 ;D

RODZINA BROWN




Maggie (pobrałam ją od tonnie_ z thesims3.com)  i jej 
narzeczony Nathan <3
Śliczni <3
Pacykujemy się. A tam z tyłu starsza siostra Maggie-Judy
Hmm..
Aha! :D
Niczym dzisiejszy rożek z McDonalda <3
Taa.. I może zaraz wyciągniesz fona, wyłapiesz wifi..
Imponujemy <3
Było jeść schabowego, którego żona na obiad zrobiła.
Tu macie Judy z bliska <33
Stop paparazzi! Ja tu sprzątam! :3
Zajebisty strój kucharki. ; pp
Chlust! Wieczór panieński.
Heheszki <33
Hit. Może powodować imprezy <3
Biała dama <3
Rybeczki ^^
Sakramentalne "tak" <33
Haha, big cyc kroi tort ;]
STOP ACTA! (oj, maggie, jesteś nie na czasie :<)
"salony fryzjerskie image zapraszają" 
przypomniała mi się reklama z autobusu <3
tratatata <3
Drzwi w ścianę, jak Torres na Buffona :D
(ciągle mam piłkarskie skojarzenia)
Skacząca buda <3
Cameron i Effie :)
Ale że to moja?
Normalnie formuła 1 <3
Nathan <33
I wybrali się do klubu ^^
Turn up the love <3
Jak się paczą :o
Bubbles, bejbee. :3
Czochraj bobra <3
No i będzie dzieciaczek :*
Co on robi!? - Mag <3
Pokoik. Cudny, nie? *__*
Kto tak zasrał? -.-
Głasku of kibel :D
Effie urodziła 2 szczeniaki: dziewczynkę - Teddy 
i chłopca Vane`go :)
Judy ze szczeniakami <3
Maggie była w szpitalu po poradę lekarską, a jak wyszła,
to normalnie z 6 paparazzi było przed wejściem! ;oo
Ciotka, na buciki mam jeszcze czas ^^
"Daje Ci ten złom w prezencie.." Dosłownie złom xd
Odpoczynek <3
yhyy.. No comment
 Kiss the sky :*
Judy jest kucharką, więc ciągle gotuje. A sprzątać to już 
nie łaska -,-''
Rodzimy :D
Niewidzialny bobas ;o
Elisabeth <33 *.*
Słodziuchna <3
Gdy nasze córy szlifują pazury :3
Słodziuchna <3
Maggie szuka nowej pracy (znowu). Teraz jest łow. duch.
Judy po lekkiej przemianie <3

 A jednak wyszło 59 zdjęć. W nn tez dam chyba ich :D 
Myślałam, żeby zrobić FotoStory, ale w Ts2. Po prostu tak mi wygodniej :D
Całusy :*




EDIT:
 simka dla porozrzucanej <3

 


18 komentarzy:

  1. O jaka słodziuchna <3333 o jeju dawaj więcej fotek ^,^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna rodzinka! *-* Daj ich w nn ;D Ciekawe, czy Elisabeth będzie tak ładna jak jej mama :3 Pasują do siebie z Nathanem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska rodzinka! :D Śliczny ten pokoik :3

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm strasznie się cieszę, że widnieje tu mój obrazeczek :3 nie musisz mnie informować, bo cię obserwuję :3 hah u mnie rozpoczęcie 30 min trwało i to też niecałe xd ugh też nienawidzę tych butów z ccc raz kupiłam i więcej nie kupię grr...! ojeeeej naprawdę? jejku jak mi milusio :3 jeeej ale oni śliczni nuuu *-* haha też lubię jak buda skacze a jak się kurzy :D jeeej ale elisabeth ma duuuzie oczy *-* świetna rodzinka już nie mogę się doczekać kolejnej ich części ;d i dziękuję jeszcze raz za simkę :****** pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. aww, śliczni <3 u mnie nowa, zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmiechowi <3 Zapraszam do mnie, na happinessims.blogspot.com! :D Pozdrawiam {Happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  7. nju notka na sim--diary, zapraszam :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny blog, jak i rodzinka :) \ s-by-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko fajnie, cudnie, ale mogłabyś przestać bluźnić, bo jesteś jednak dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. nn na sim--diary :) zapraszam :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. hah no jak mogłam z nimi nie zrobić ;D oj cieszę się bardzo :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczni :3 Ładny nagłówek :) Pozdrawiam, Furry_ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nn na sim--diary, zapraszam!:))

    OdpowiedzUsuń