poniedziałek, 25 lutego 2013

18. Rodzina Enchanted, cz. 1


Hai <3 No niestety, z historii nie udało mi się, niestety.. Wojewódzki z polaka jest w sobotę, w piątek śpię u Natalii, tzn. ja i Wika, a do tej szkoły, co jest konkurs, Nat ma 10 min z domu <3 Teraz, do środy mamy rekolekcję, nareszcie odpoczynek <33333333

RODZINA ENCHANTED

Przedstawiam Wam śliczną Marinę Enchanted- czarodziejkę z Moonlight Falls <3
 Czaru maruuu
 Wyczarowałam kryształki! :3
 Nie mam pojęcia czemu, ale koocham to zdj <3
 Marina podobnie, jak Chanel jest uzależniona od gum xd
 Smerfetka po zjedzeniu fasolki ._____.
Studiujemy alchemię  
 Poznała Argusa Browna- seksownego wilkołaka <3
 Rzucamy zaklęciee
Heheszki ^^
 Baloniki na deszczu
 Miotła <3
Seksi <3 Mam co do niego planny..
 Mhm <3 Szalonii *___*
Mrrrrr, wilczek i czarownica :3
 Buuuu!
 O matko! Zostaw mnie, prooszę, zostaw! Mamoooo!
 Słodcy <3
Marinka rozpoczęła pracę jako pani strażak :D
 Awww <3 Z kociczką Michelle <że ja jej wcześniej nie pokazałam o.o>
 Słodcy <3 Argus, jako wilczek 
 Nowa stajlóweczka Mari ^^ Moja śliczna modeleczka!
 Nauka gry na kontrabasie
 Dżygidżygidżygidżygidżygiiii
I nowa fryzurka <3 Piękności moje, no :c
Skunksik przyszedł sobie ;d
Cionsza <3
 Mędziemy mieli takiego małego klocka..
 Ale pazury my sb przypiłował ;____;
Mam różdżkę, strzeż się!
 Piknik <3 Przekochani <3
 Zjadła fasolkę- żelka  i dostała powera ^^
 Znowu alchemia 
Marina jest wegetarianką i kocha surówki <3
Kochana Mich :)
Śliczna mama, ojciec przystojny, dzidzi będzie śliczne <3
Zaczęła rodzić, ten panikuje, jak zwykle.
Witaj na świecie- Lucy <3333
Z mamusią <3

Jak chcecie, mogę dać Marinę do pobrania <3
xoxo

9 komentarzy:

  1. ale są fajni! skądś znam tego wilkołaka :D ciekawe jak będzie wyglądać Lucy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, tak to jest jeść magiczne fasolki, ale lepsza taka skóra niż śmierć, prawda? XD Rodzinka, jak zwykle fajna <333

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodziaki *.* Mari jest taaka śliczna ;** jestem ciekawa dalszej części :) powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna rodzinka! Lucy będzie śliczna, zobaczysz:3 Po mamusi i tatusiu! ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. założyłam nowego bloga:) Przepraszam za spam, ale chcę żeby ktoś w ogóle go zauważyłxd

      Usuń
  5. ależ Marinka jest fajna *o* Lucy będzie chyba jeszcze piękniejsza<3 Czekam na dalsze części! + dzięki za użycie obrazka :3 pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciu jaka śliczna <3 Lucy będzie śliczna i seksowna awwww <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej to ta piękność z simblra <333 Liczyłam na jej przybycie tutaj ^-^ Urokliwy szablon.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd masz taki fajny wzór z trójkątami???

    OdpowiedzUsuń