piątek, 15 marca 2013

20. Rodzina Brown, cz. 9


Hei <3 Jak tam u Was? Mam nadzieję, że dobrze :) U mnie jest taki zapierdziel w szkole, ze na nic nie mam czasu. Wszystkim nauczycielom odbiło i teraz, 19 dni przed testem szóstoklasisty z każdego przedmiotu robią sprawdziany. No i jak tu się uczyć, jak mamy tyle zadawane, że masakra. 8 stron z matmy, 10 wypracowań NA PONIEDZIAŁEK z polaka, odmiany czasowników w czasie przeszłym  z niemca, 5 zestawów powtórkowych z przyrody i jakieś wypracowanie z historii.. Masakra. Wkurzona jestem na te cholerne testy, na nic normalnie czasu nie ma! Ja pierdziele. Miałam napisać w środę, ale wiadomo- od 19 oglądałam transmisję z Rzymu  <3 A tak wgl, to nasz nowy Papież jest świetny! Dobry człowiek, to widać. 
Wczoraj byłam u fryzjera, zrobiłam sobie grzywkę na bok <tzn. miałam na bok, ale teraz jest jeszcze lepsza <3 > Jutro idę na pizzę z koleżanką, może wreszcie się rozerwę! c:


RODZINA BROWN, CZ 9

Savayne po metamorfozie <3 No co, raz się żyje!
Mary Coco, moje słoneczko <3
 kąpiemy synalka <3
 awww <3
 nie no, proszę, nie rób mi zdjęć
 pierwsze kroczki Mary <3
Adam nadal strasznie kocha swoją córkę <3
 a Fluttershy Paula <3
 kochane *__*
omnomnomnom
 Ułoczinki!
 rzyguuuu
 śliczna <3 zmieniłam jej włoski, teraz wygląda ładniej c:
 i starszy James. Cały Paul!
 siblings <3
 no normalnie identyczni 
 słodziak <3
 lejby z babcią
 no i Fluttershy i Paul spodziewają się 3 dziecka !
 ^^
majstersztyk, żona zjebała kompa przy pisaniu kolejnej książki
 Łiiiiii :3
 aww <3 Mary tez się cieszy na narodziny rodzeństwa :]
 strażak Paul
 3 ciąża, a ta nadal stęka <3
szczęśliwa mamusia z małą Haną <3
 do Appalosy zawitała zima 
 Nowa lokatorka - Sally
 doobra jest ;___;
 czy ja wspominałam, ze u nich każdy to artysta? <3
 hehe coś im zrobię
hehe ale im jebłem sprzątania
 kukuś Hana z mamcią <3
 konserwujemy wóz
nastoletnia Mary Coco, boska <3
Hana, cały dziadek Adam <3 blondyneczka kochana <3
i James, słodki chłopaczek!

I daję długo obiecane drzewko, jak by ktoś się gubił <3


xoxo <3

16 komentarzy:

  1. jacy śliczni, a drzewko już takie duuuże <3 Hana jest taka słooodziutka, i te oczka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooooooo jakie duże drzewko, zazdroszczę ci tej familji ^-^ Dasz do pobrania Mary Coco? Jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, planuję dać ją do pobrania :)

      Usuń
    2. + pozwoliłam sobie dodać twój blog do linków
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. No świetni są! Trójka dzieci, dla mnie w simsach to byłoby chyba za dużo XD Fajne im się udały :) Zazdroszczę wielkiego drzewa, też takie chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą rodzinkę! Wiele pokoleń widzę.. :3 Mary Coco jest śliczna, tfu, wszyscy są śliczni.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://3.bp.blogspot.com/-75Ud66QKMws/UUNE1c6K28I/AAAAAAAAB80/6KfFfdBYEmk/s1600/Screenshot-1394.jpg
    skad ta wanna?


    http://3.bp.blogspot.com/-m0gGi-g3TRc/UUNFCg4qadI/AAAAAAAACA4/9yUvoHTXbmo/s1600/Screenshot-1428.jpg
    skad fryzura?

    OdpowiedzUsuń
  6. jacy oni śliczni! no niestety szkoła męczy i sprawia cierpienie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba myślimy podobnie, bo też nazwałam kotka Demonów Sally, bez wcześniejszego czytania notki <3

      Usuń
  7. Łał, duża ta rodzinka :) i oczywiście świetna :D

    Nie martw się, nie tylko Ciebie szkoła męczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna wanienka do kąpania :) I podoba mi się ta gwiazdkowa tapeta, bardzo urocza! Świetna rodzinka. Pozdrawiam>P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna rodzina :>
    Bardzo fajny blog, dodałam się do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Buuuuuuuu kiedy nowa notka? ^-^

    OdpowiedzUsuń